Do svého týmu přijmu
administrativní pracovnici
-
pracovníka

Do kanceláře v Holešově přijmu novou posilu. Nástup možný ihned!

Rostislav Ležák

rodinný finanční poradce, investiční zprostředkovatel 

Ve světě financí se pohybuji již od r. 2009, od roku 2013 se umisťuji na předních příčkách v interní soutěži Makléř roku. Ve své databázi mám 865 spokojených klientů.  Starat se o takové množství lidí, aby nepoklesla kvalita služeb, je však vcelku náročné, a proto jsem se rozhodl přijmout posilu do naší holešovské kanceláře.

Reference

Po mnoha zkušenostech s finančními poradci, kteří nás tlačili svým a vesměs prospěchovým směrem, se často v našich kruzích přátel začalo objevovat jméno pana Ležáka. Slyšeli jsme na něj jen samou chválu. Ač neradi, po zkušenostech s jinými poradci, jsme si jej nechali pozvat domů. Jeho první návštěva v nás zanechala samá pozitiva. Do ničeho nás nepřemlouval, netlačil. Dal nám čas na rozmyšlenou. Jeho práce je pro nás velkým přínosem, neboť nám již ve spoustě věcí dobře poradil. A můžeme se na něj kdykoliv obrátit a neřešit neřešitelné po telefonu s neznámými a často nezkušenými finančními poradci. Děkujeme!
Mgr. Dagmar KřenkováHolešov
S panem Rostislavem Ležákem máme velmi dobré zkušenosti. Jsme v kontaktu během celého roku. V případě, že je potřeba jednat ohledně pojistné události, je vždy ochotný poradit a vyřídit vše potřebné. Pokud zjistí, že se nám změnila rodinná situace, ochotně poradí a navrhne pro nás výhodnější řešení přímo na míru.
Monika Očadlíková s rodinouHolešov
Pan Ležák je velice ochotný, spolehlivý, vždy se snaží najít k danému problému možné řešení. Jde vidět, že své práci opravdu rozumí a pro své klienty se snaží dělat maximum. Ke své práci vždy přistupuje zodpovědně. Je to specialista, který ví o čem daná problematika je a spolupráci s ním si nemůžeme vynachválit.
Sylvie Krakowczyková a Daniel HrnčířStaříč

Pokud Vám nejsou cizí tyto schopnosti...

  • Znalost práce na PC
    Alespoň na lepší uživatelské úrovni, PC pro Vás není nepřítel, ale kamarád. Pojmy jako Word, Excel, Outlook, Internet či pdf Vám nejsou cizí
  • Dobré komunikační dovednosti a organizační schopnosti
    Přijdete do styku nejen s klienty, ale také s obchodními partnery. Nesmí být pro Vás problém kamkoliv zavolat a domluvit se nebo si naplánovat schůzku
  • Pečlivost, spolehlivost, diskrétnost a zodpovědnost
    Vaše práce ovlivňuje osudy jiných lidí. Je třeba pracovat s maximálním nasazením, ale zároveň na vysoké úrovni a ve vysoké kvalitě. Důležité je také umět vzít za svoji práci zodpovědnost a nést následky svých činů
  • Samostatnost a flexibilita
    Nehrajeme na hodiny, ale na výsledek. Pokud mám hotovo mohu jít domů aneb pracovní doba nekončí úderem stanovené hodiny, ale termíny, které je nutné dodržet. Když budu přes den brouzdat na netu, dodělám práci v noci 🙂
  • Rychlost, vytrvalost, smysl pro pořádek a uspořádání
    Konkurence nespí, konkurence bdí. Je třeba být rychlejší než blesk a vytrvalejší než déšť. Na stole musí být uklizeno a Vy musíte mít přehled o všech činnostech a obchodech které jsou v běhu.
  • Zájem o administrativní práci, ale také vlastní iniciativa a kreativita
    Občas jsou papíry nuda a je třeba si práci zpříjemnit. Vítáme jakékoliv návrhy a nápady.
  • Komunikace s klienty a příjemné vystupování
    Tato pozice není čistě o sezení za stolem v kanceláři, ale také běhání po bankách a schůzky s klienty aneb stereotyp u nás nepotkáte!
  • Pozitivní přístup a sounáležitost s firmou
    V kanceláři nesneseme špatnou náladu, pomluvy a pesimismus. Ctíme rozhodnutí nadřízených a respektujeme je
  • ŘP skupiny B, aktivní řidič
    Vlastní auto výhodou, nikoliv podmínkou
  • Zkušenosti
    ve financích, úvěrech či na podobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
  • Osobnostní profil
    a navíc Vám vyšel osobnostní profil na webu http://www.geniustest.cz/start - Génius Tempa

Rád Vás přivítám ve svém týmu!

Jaká bude moje náplň práce?

  • Domluvit si schůzku s klienty, sejít se s nimi, vyslechnout jejich potřeby a navrhnout řešení na míru (schůzky probíhají v kanceláři).
  • Tvorba a zpracování dokumentace k úvěrovým případům
  • Fyzické vyřízení úvěru v bance od A po Z (většinou řešíme po telefonu, skenem a poštou)
  • Spolupráce při realizace čerpání úvěrů
  • Zadávání údajů o úvěrových obchodech, provádění změn a jejich aktualizace v informačním systému
  • Provádění kontroly dokumentace
  • Správa úvěrové dokumentace
  • Práce na ŽL a na Příkazní smlouvu s fixní odměnou + % z uskutečněných obchodů, nebo Dohoda o provedení práce či 6hod zkrácený úvazek, aneb na všem se dá dohodnout.

Co získáte?

  • Zkušenosti
    Zajímavou práci pro stabilní společnost
  • Osobní i profesní rozvoj
    Skvělou příležitost pro osobnostní, profesní a kariérní rozvoj
  • Školení a zaučení samozřejmostí
    I když máte zkušenosti, rád Vám ukáži systém své práce a zajistím všechna potřebná proškolení a certifikace
  • Skvělý kolektiv
    práce v mladém kolektivu, s uvolněnou atmosféru
  • Firemní telefon
  • Vlastní kancelář k dispozici
    pro schůzky s klienty a na přípravu podkladů
  • Pružná pracovní doba
    Aneb když je potřeba makáme 😉
  • Zajištěná klientela
    Samostatnost vítám, nicméně mezi našimi stávajícími klienty je stále na čem pracovat 🙂
  • Zajímavé finanční ohodnocení
    skládající se z fixní položky + % odměny z uskutečněných obchodů

Dočetli jste až sem, skvělé!

Tato práce totiž není pro každého. Do svého týmu si lidi pečlivě vybírám, a proto jsou dvě fáze výběrového řízení:

1. fáze

- mít vážný zájem

- udělat si osobnostní profil a Váš výsledek bude "Jste Génius Tempa!"

- poslat mi životopis na email asistentka@rostislavlezak.cz 

- odpovědět na tyto základní otázky.

Pokud mne Váš životopis a odpovědi na otázky zaujmou, postoupíte tak mezi nejvhodnější adepty. Poté se s Vámi rád potkám na osobním pohovoru. 

2. fáze

- zaujmout na osobním pohovoru 🙂

Výsledky pohovoru se dozvíte nejpozději do týdne po jeho absolvování. Nástup je možný ihned!

Potřebujete se na cokoliv zeptat? Napište na asistentka@rostislavlezak.cz!